Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

10 Eylül 2009 Perşembe

Kendin Yap : Süslü Kavanozlar ve Kalp Şeklinde Lokumlar









Artık iyice öğrendik bizde fazla yaygın olmasa da düğünlerde çeşitli küçük hediyeler veriliyor başka ülkelerde. O kadar yaratıcılar ki, böyle minik kalp süslü lokumlar ve kakao bile veriyorlar. Özellikle hoşuma giden sıradan bir kavanozun değişimi. Mutfaklarda ne kadar hoş durur değil mi, üzerine her bir kavonozdaki malzeme yazıldığında ve gayet sıradan bir yün ile bağlandığında çok beğendim çok. Burada gördük.

2 yorum:

Zeyneps dedi ki...

çok tatlıymış bu kalp kurabiye kalıbı.. ben de daha dün bi kalıp aldım Muji'den, tetris gibi kesiyo kurabiyeleri :) aradım buldum işte bundan http://mocoloco.com/archives/industrial_facility_cookie_.jpg yapboz parçası gibi. ev için o kadar çok ürün var ki şahane bir yer ben aksesuarlarımın büyük kısmını ordan aldım. kalbi de görsem alırım kavanozla harika durmuş.

Unknown dedi ki...

gerçekten çok şık..

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe