Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

12 Eylül 2009 Cumartesi

İkea 2010 Kataloğu Çıktı

Resimleri üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz



Her yıl ağustos ayında çıkan katalog bu yıl eylülde çıkmış. Ne zaman çıkacak diye beklerken bir miktar kaçırmışım olsun. Bu sene katalogda yeni ürünlerin olmasının yanı sıra haftanın farklı günleri için farklı gruplarda indirimler planlanmış ve yine eskiden olduğu gibi aylara özel indirimler de var. Mesela ekim ayına özel kaztüyü yastık ve yorgan 29 lira. Kataloğa siz de göz atın. İkeada mutlaka seveceğiniz birşey bulacaksınız.

2 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Katalogta cok güzel seyler var, begendiklerimi kestim bir kenara koydum bende :P
BU katalog burada Agustos ta cikti, yani bana geleli cok oldu.

emel dedi ki...

ankarada neden ikea yok?ikea istiyorum ben,ikeam geldiii!

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe