Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

13 Aralık 2008 Cumartesi

Bir Yastıkta'dan İki Yeni Uygulama

Sitemizde yeni bir uygulama başlıyoooooor.

Birincisi alışveriş listenizi bu site üzerinden yayınlama şansına erişeceksiniz. Biliyorsunuz son yıllarda büyük mağazalar böyle bir uygulama yapıyorlar. Çiftlerin evlilik hazırlıklarına destek olmak isteyen aile ve arkadaş çevrelerinden insanlar, bu mağazalara gidip sizin listenize bakıyorlar ve oradan satın alıp bırakıyorlar. Benim gördüğüm uygulamalarda fiyatların gerçekten anormal pahalı olduğu mağazalardı bunlar. Ben şahsen o mağazayla sınırlı kalmak istemezdim. Mesela bir mutfak robotu alınacaksa, aynı marka ürünü bile farklı yerlerde farklı fiyatlara bulmak mümkün. Hediye olarak eşyaların aldırılması ya beğenmezsem diye biraz tereddüt hissi uyandırsa da, böyle bir süreç zaten bizim geleneğimizde var. Hediye zaten gelecekse işe yarar birşey olması daha makbul. İşte bu uygulamayı burada yapabileceksiniz. Bize alışveriş listenizi email olarak atttığınızda adınız (ya da nickiniz) sayfanın sol yanında görünecek ve yakınlarınız bu listeden seçecekler.

Diğer uygulamamız ise hikayelerinizi yayınlama fırsatı. Tanışma hikayenizi, nişan veya düğün hatıralarınızı ister resimlerinizle ister resimsiz burada paylaşabilirsiniz. Yine sol tarafta adınıza ait bir link olacak ve tıklanınca hikayenizi herkes okuyabilecek.

Gönderilerinizi bekliyoruz.

8 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Çok harika..........

Adsız dedi ki...

Merhaba sitenizi tesadüf eseri keşfettim ve takip etmeye başladım.Bu gün bu yeni uygulamanızı görünce çok hoşuma gitti müsade ederseniz bu fikrinizi sitemde tanıtmak ve sitenize link vermek isterim
Sevgiler...

SMİLENA dedi ki...

harika .size en kısa zamanda evlilik hikayemi yazmak isterim.

Mavi Bahçe dedi ki...

Çok güzel bir fikir teşekkürler

Adsız dedi ki...

yaklaşık 3 ay sonra benimde dügünüm var ve herkes gibi bende gelinlik,mobilya,mekan vs. bin parçaya bölünmüş durumdayım,ancak bu siteye daha önce rastlayamamış olmama üzüldüm,fikirler,tasarımlar,sitenin konsepti renkler bile harika,,tebrikler....

NiLaY dedi ki...

blogumu yeni açtım ve tanışma hikayemi blogumda yayınladım. değer görür ve sizde yayınlarsanız çok sevinirim..
www.duslerdenizi.blogspot.com

Mucizelere inanır mısınız??

Demet / Demetoloji dedi ki...

Merhabalar ,
Sitenizde hikayemizin yayinlanmasi icin ne yapmamiz gerekiyor ? Size mail mi atiyoruz ? Bilgi alabilirsem katkida bulunmak isterim.
Tesekkurler ..

Adsız dedi ki...

onca tasarım sitelerine, evlilige dair sitelere baktım hiç böylesine rastlamadım:)) iyi ki görmüşüm bu siteyi ellerine saglık emeği geçenlerin, dopdolu bi site olmuş...çok kapsamlı uğraşıldığı belli gerçekten..yaza düğünüm var sitenizdeki paylaşımlardan faydalanacağım kesin...

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe