Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

5 Aralık 2008 Cuma

Banyo Dekorasyonu

Banyolarda kullanılan küçük objeler ortamın havasını hemen değiştiriyor. Seçeceğiniz objelerin yine banyonuzun büyüklüğüne ve genel renklerine uyumlu olacak şekilde olmasına dikkat edin. Son yıllarda doğal görünümlü malzemelerle yapılan (ahşap. keten, hasır gibi) dekorasyonlar çok moda. Sizler için bu siteden ve Muda Concept'in e-mecmuasından derlediğimiz resimler ise şöyle.


Çok amaçlı kullanabileceğiniz örgü sepetleri doğal renklerde çeşitli ebatlarda kendiniz de örebilirsiniz.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba çok güzel bir paylaşım 1.sırada olana bayıldım teşekkür ederim.İsminizi bilmiyorum bırakırsanız sevinirim,kucak dolusu sevgiler...

Bir Yastıkta dedi ki...

Teşekkür ederiz derya, genelde alıştığımızın dışında görseller bulmaya ve sizlerle paylaşmaya çalışıyoruz.

Adsız dedi ki...

sitenizi az önce keşfettim ve bir çırpıda inceledim.Kısmetse bu yaz evleniyorum ve bana çok faydalı olucak siteniz.Sizden bir ricam olucak mobilyayla ilgili birşeyler yayınlarsanız sevinirim.Teşekkür ederim şimdiden sevgiler..

Bir Yastıkta dedi ki...

Çok teşekkürler gönül hanım tüm hızımızla çalışıyoruz mobilya konusunu da geleceğiz elbette umarım fadalı olabiliriz

Bir Yastıkta dedi ki...

Çok teşekkürler gönül hanım tüm hızımızla çalışıyoruz mobilya konusunu da geleceğiz elbette umarım fadalı olabiliriz

Bir Yastıkta dedi ki...

Çok teşekkürler gönül hanım tüm hızımızla çalışıyoruz mobilya konusunu da geleceğiz elbette umarım fadalı olabiliriz

41 kitchen dedi ki...

Banyoyla ilgili her ayrıntıya bayıldım. Özellikle de cam takımlara.

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe