Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

7 Aralık 2008 Pazar

İmza Defterleri

Çok sayıdaki geleneklerimize bir tanesi daha eklendi, nikah defteri ya da imza defteri. Düğününüze gelen konukların size hatıra kalacak bir kaç satır yazmaları için salonun bir bölümüne konuluyor ve düğün süresince ( ya da nikah) isteyen dileklerini yazıyor. Tabi ömür boyu saklayacağınız bu defter de özel olmalı. Şimdilerde davettiye firmaları aynı zamanda defter satışına da geçtiler. Koza Davettiye sizlere imza defterleri seçenekleri sunuyor.




Son resimdeki nikah defteri ise iki yıl önce kendi nikahım için yaptığım defter. O zamanlar çok araştırmama rağmen İstanbul'da böyle birşey bulamamış ben de oturup kendim yapmıştım. Üzerine kendi davettiyemizi koydum, genelde inci temalı bir gelinliğim ve stilim olduğu için onu da bu stile uydurdum.

Yani diyeceğimiz o ki böyle bir defteri siz kendiniz de yapabilirsiniz.

0 yorum:

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe