Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

1 Aralık 2008 Pazartesi

Anneee Ben Çeyizimde Dantel İstemiyorum

Şimdiki gençler sıklıkla bu kelimeleri söylüyor. Doğrusu ben de söylüyordum. Ancak bir süredir fikrim değişti. Nedeni ise yeni tarzlar görerek yeni bakış açıları kazanmış olmam.

Yıllardır dantellere dair edindiğimiz tüm görsel bilgiler aynı. Hangi eve gidersek gidelim hepsinde aynı hava aynı his var. Böyle evlerde yaşamış kişiler kendi evlerini döşerken değişiklik arıyorlar. Ancak iddia ediyoruz ki elinizdeki dantelleri çok farklı şekillerde kullanıp harika dekorasyonlar oluşturabilrsiniz.

Yurt dışında Country Style denen bir dekorasyon biçimi var. Bu dekorasyonda danteller, çiçekli kumaşlar ağırlıkta. Şimdilerde öyle hoşuma gidiyor ki en azından bir odamı ya da mutfağımı bu şekilde döşemek isterdim.

Dantellerinizi farklı şekilde kullanabilmeniz için başka önerilerimiz de olacak. Bu yazıda danteli perdelerde kullanmayı deneyin diyoruz. İşte bazı örnekler.








Daha çok fikir için bu görselleri aldığımız Country Curtains sitesine bakabilirsiniz.
Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe