Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

3 Ocak 2011 Pazartesi

Tohum Kart ile Davetiyeleriniz Çiçek Açsın



Daha önce hep yabancı sitelerden tohumlu kartlar hakkında bilgi veriyorduk, bugün yine böyle bir yabancı siteyle karşılaşınca acaba dedim ülkemizde var mı ve Google a sordum. İlk çıkan site www.tohumkart.com tam da istediğim şeyi bulduğum güzel bir site.

Şahsen ben kendi düğünüm zamanında bunu farketmiş olsaydım davetiyelerimi böyle hazırlardım. Tabi sadece davetiye değil, kağıtla ilgili yapılan herşeyde tohum kartı kullanabilirsiniz.
Peki nedir tohumlu kart? Buradan almış olduğum ilk resimden de anlaşılabileceği gibi, içinde tohumlar gömülmüş bu kartı daha sonra suladığınızda büyüyor, yeşeriyor. Bunu davetiylerinizde, masa kartlarınızda, kartvizitlerde, paket notlukları olarak... kullanıyorsunuz, sonra ise bir saksıya koyup büyütüyorsunuz. Özellikle davetiye olarak çok şık ve anlamlı olacağını düşünüyorum, aşkınızın yeşerip büyümesi gibi.


Tohum kartları istediğiniz şekilde hazırlanabiliyor. Yani kartın tamamı tohumlu olabilir. Yada belli bir kısmı. Hemen yukarıdaki ve onun üstündeki örneklerde tohumlu kısım tamamı değil resimde görülen kabarık kısımlar. Kitap ayıracı olan dar uzun resimdeki (sondan ikinci resim), tohumlu kısım mavi renkli kağıt ve onu çıkartıp ekebiliyorsunuz. Yani benim davetiyem aynı zamanda hatıra kalmalı, yok olmasın derseniz, böyle kısmen tohumlu kartları tercih edebilirsiniz.

0 yorum:

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe