Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

13 Ocak 2011 Perşembe

Jovani Gelinlikleri

Resimleri tıklayarak büyütebilir ve tüm ayrıntılarına bakabilirsiniz.

Öncelikle belirtmeliyim ki bu modellerin bazıları gece elbisesi olarak geçiyor. Ancak ben içlerinden beğendiklerimi aldım, çünkü o kadar çok gelinlik modeli gördükten sonra bazı modellerin farlılıklar hemen göze çarpıyor.
Mesela bu elbisenin yaka modeli hoş. Nişanlık veya gelinlikte, böyle bir zincir olmasa bile taş döşenmiş (gümüş veya altın renkli taş olabilir) kalın bir şerit hoş olacaktır.

Yine bu elbisede, gövde süslemeleri ve çiçekler çok güzel. Kabarık bir tarlatanla gelinlik olarak düşünülmeye oldukça müsait.

Bu modeldeki tüm işlemeler gelinlik için şahane olur. İster A tipi etek isterse kabarık bir eteğe aynı işlemeler uygulanabilir.


Bu elbise de altın beyaz kombinasyonuna örnek. Özellikle altın takılarla uyumlu olacak ve çok şatafatlı görünecektir.

Bu model ise hem nişanlık hem de gelinlik olarak oldukça ideal.


Sade bir model ama eteklerdeki güller dar veya kabarık farketmez her modele uygulanabilir.

Yine yaka modeline bayıldığım bir elbise, çok değişik bir gelinlik olabilir.

Bu elbise uçuk pembe ama bu renk ile bir gelinlik olmak için bile uygun, ben genelde çok taşlı gelinlikleri sevmem ama buna bayıldım. Çok dozajında kullanılmış ve müthiş güzel.

Bu da farklı bir şekilde işlenmiş parlak bir gelinlik alternatifi olabilir. Kaynak

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Pempe renkte olanların hepsine bayıldım ben doğrusu :) Beğendiklerimden de kaydettim, birazdan da kaynak siteye bakacağım.
Çok güzeller :)

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe