Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

13 Ocak 2011 Perşembe

Sponsored Posts: Tuana hediyelikten Söz ve Nişan Tepsileri

Sen o kadar gez araştır, sonra bu tepsileri görünce ağzın açık kalsın, olacak iş değil, şaşıyorum kendime.
Bu nasıl bir ihtişam, nasıl hayal gücü, her şey parıltılı, makaslar bile.
Hele yüzükleri koumak için içinde inci bulunan, kenarları taşla süslenmiş deniz kabukları ise harika bir fikir.
Böyle birşey ne kadar gereklidir, ve ya güzel mi elbette kişinin zevkine ve tercihlerine göre değişir.
Ancak bu resimlere bakınca, insanın ilk hisettiği "benim de böyle olmalı" tepkisi. İnsanı ne kadar özel hissettiriyor, prenses gibi.
Zaten düğün hazırlıklarında baştan sona kendimizi prenses gibi hissetmiyor muyuz ?
Muhtemelen kız isteme faslında, gelinin ilk kahve servisi için hazırlanmış bu tepsiye de bayıldım. Bunu şahsen şu an bile kendim için kullanmak isterdim. Tam emin değilim ama sanıyorum ortadaki kürdan benzeri çubuklar lokumları almak için ki, kahve tabağının yanına lokum konacak şekilde büyük yapıldığına dikkat.

İşte tüm bunları dizayn eden Tuana Hediyelik, tepsilerin basit görünümüne ihtişam katıyor.
Ve istediğiniz gibi tepsiler yaratıyor. Buradan buyrun

0 yorum:

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe