Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

8 Ocak 2011 Cumartesi

Kendin Yap: Eski Kazaklardan Ev Botu


Hem de süper olmuş. Bu botların tabanını babet oluşturuyor. kazak kesildikten sonra babete sıkıca yapıştırılmış ve ev botu (isterseniz dışarda da giyilir ama babetlerin tabanları bana göre kış için çok ince). Buradan yapım aşamalarına bakabilirsiniz.

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok hoş bende benzer bir çalışma projesine hazırlanıyordum . AVON kozmetik ürünleri kitabında da içi polar dışı böyle yün botları görünce çok beğenmiştim.

teşekkürler paylaşım için sevgiler

KelebekGibi dedi ki...

Gercekten süper bir fikir eli böyle islere yatkin olanlar eminim deneyeceklerdir ;)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Harika bir paylaşım.Kendim adına çoook teşekkür ediyorum.Gördüm,inceledim,hemen yaptım ve yaptıktan sonra da beğenince sana yorum yazıyorum.Bu aralar ev ayakkabılarımı yeniliyorum ben de sürekli.Bu süpper bir fikir.Kocaman kocaman öptüm.Sayende sevindirik oldum:)

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe