Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

26 Ocak 2011 Çarşamba

Esse 'den Seçmeler








Genç kızlar evlenene kadar moda giyim aksesuar mağazalarını gezer, ve evlendikten sonra bu mağazalar 180 derece değişir ve evle ilgili mağazalara dönüşür. Tabi evlenmeden önce de dekorlardan hoşlanan kişiler var ama evlenmeden önce aklına dahi gelmeyip, sonrasında ev mağazalarından çıkamayanları gördüm. İşte Esse böyle mağazaların başında geliyor. Gezmesi alması kullanması çok hoş ürünleri ile dolu gerçek mağazalarında gezemeyince bile sanal mağazası yetiyor.

3 yorum:

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Kesinlikle çok doğru bir saptama,kendimden biliyorum :)))

Birileri anlatsın dedi ki...

Bende evlenirken böyle şeyler almaya başlamıştım. Evlenmeden önce kozmetiklere yer bulamazdım nereye koysam diye düşünürdüm, şimdi mutfak eşyalarını düşünüyorum.

KelebekGibi dedi ki...

bu kaktüsleri cok sevdim, bende de var ama bu beyaz minik saksilarla cok güzel durmuslar.

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe