Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

4 Ocak 2011 Salı

Dikkat Dikkat Yeni Talihliler

Biliyorsunuz tüm hediyelerimiz için çekiliş yapmış, kazananları burada duyurmuştuk. Yorum bırakanlardan bazıları mail adreslerini bırakmıştı ancak bazılarına hiç bir şekilde ulaşamadık ve onlar da geri dönüş yapmadılar. Tanımış olduğumuz geri dönüş süresinin çok üstüne çıkmamıza rağmen, hala geri dönüş olmayınca yeniden çekiliş yapıldı.

Üç hediye sahipsiz idi. Bunlar

1- Bir Yastıkta'dan Parfüm Spa seti hediyesi
2- Dreams Organizasyondan İndirim
3- Efsane Ersan'dan iki fotoğraf çekimi hediyesinden biri.

Şimdi yeni kazananları açıklıyoruz.

* Parfüm Spa Setini kazanan kişi 187 özgün yorumcu içinden 89 numara ile Sheesma,

** Dreams Organizasyon'dan indirim kazanan kişi3. yorumcu Senem Sefa

*** Efsane Ersan'dan çekim kazanan kişi loya

Aşağıda da çekiliş resimlerini görüyorsunuz.




8 yorum:

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

yine köşeden döndm of yaa :)

uğurböceği dedi ki...

canım bende bebek sepetini kazanmıştım.adresimi mail aresine göndermiştim.eğer ulaşmadıysa tekrar göndereyim.

senem dedi ki...

çook teşekkürlerrr :)

senem dedi ki...

teşekkür ederim ama düğün iptal olduğu için hakkımı diğer yorum yapan arkadaşlardan birine armağan ediyorum :)

* keşke spa çıksaymışş

loya dedi ki...

çooooooooooooooooooooooook teşekkür ederiiiiiiiiiiiiiiiiiiim.nasıl ulaşacağım size?

loya dedi ki...

email adresim laz-zygirl-@hotmail.com lütfen bu şansı kaçırmak istemiyorum

loya dedi ki...

yorum yazıyorum ama sayfada görünmüyo.lütfen kazandığım hediyeyi size ulaşamadığımı sanıp benden almayın.laz-zygirl-@hotmail.com cevabınızı bekliyorum lütfeeeeen

Sheesma dedi ki...

hediyem elime ulaştı çok teşekkür ederim.harika bir set.çok beğendim.

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe