Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

1 Temmuz 2010 Perşembe

İsim Yazan Yüzükler


Bugün bir yerde böyle yüzükelr gördüm ancak tıpatıp benzerinin resmini bulamadım. Buradaki daha kalın görünüyor, benim gördüğüm daha düz ve zarifti.

İsim yazan kolyelerden sonra yüzükler de çok talep görecektir. Özellikle alyans olarak kullanılabileceğini düşünüyorum çünkü uzaktan bakınca alyanstan farkı yok. Yazı çok okunaklı durmuyor ki parmağında ad yazmasını istemeyen damatlar için iyi olacaktır bu durum. Eğer isim çok uzun değilse arka tarafı da kullanılabilir zaman zaman. Yukarıdaki resmi buradan buldum.

0 yorum:

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe