Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

28 Temmuz 2010 Çarşamba

Gelin Arabanız Fayton Olsun Mu?









Daha önce klasik arabalar demiştik ama şöyle antika görünümlü bir fayton da ne kadar güzel olur değil mi? Tabi bu hizmet için düğün mekanı ile ev arasındaki mesafe uzak olmamalı. Bu fayton tüllerle ve çiçeklerle çok farklı şekilde süslenebilir ve eminim çok dikkat çekici harika birşey olur.

Yukardaki birbirinden güzel resimleri fayton üretip satan Güneş Fayton isimli firmadan aldım, ancak onların kiralama hizmetleri var mı bilmiyorum. Hepsi o kadar güzel ki, keşke bunu kendi düğünüm için düşünseydim diyorum.

İnternette fayton kiralama hizmeti var mı diye aradımda, burada bir tane buldum. Aklınızda bulunsun.

1 yorum:

cem karaosman dedi ki...

Merhabalar,
Sözünü ettiğiniz yerin kiralama hizmeti yok. Oradan fayton alan arkadaşların olabiliyor..Bizimde kiralık hizmetimiz var. www.izmirfayton.com dan yada 0536 5023939 dan bağlantı kurabilirsiniz.Ülke geneline hizmet vermekteyiz.

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe