Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

13 Haziran 2009 Cumartesi

Evde Yapabileceğiniz Nikah Şekeri




Daha önce bu yazımızda yabancı sitelerden aldığımız nikah şekeri örnekleri koymuştuk. Desenli şık kutularda sunulan şekilli sabunlar hediye etmek bize çok hoş bir fikir olarak gelmişti.

Bugün arkadaşlarımızdan Moonsun kendi yaptığı bu rengarenk cici sabunları yayınlayınca, işte harika bir fikir paylaşmalıyım diye düşündüm.

Sizde rengarenk sabunları değişik kalıplara dökerek, isterseniz baş harflerinizi isterseniz kalp çiçek gibi figürlerde yapabilirsiniz. Şık bir tül ve kurdela içine sararak ya da desenli bir kutuyla birlikte gerçekten şık ve değişik bir nikah şekeri oluşturabilirsiniz.

Nasıl yapılacağını internette çeşitli yerlerden bulabilirsiniz, ancak Moonsun'un bu yazısından okuyabilirsiniz.

5 yorum:

Yelda dedi ki...

Moonsun'unun yaptığı sabunlara bayıldım yorumdada yazmıştım renkler süper
nikah şekeri olarak kullanmakta iyi bir fikir, çok hoş olur tüllerin içinde renkli renkli

Unknown dedi ki...

Monnishimin 10 parmağında 20 marifet maşallahı var.Her yaptığı harika oluyor sevgiler canım...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Gece'cim aklima gelmisti benim de ama yazmayi unutmusum, hatta burda bir dugunde XOXO seklinde sabunlari cok sik paketleyip dagitmislardi :)) Hatta senin linkinde resmi de var simdi gordum siyah kutuda XO olanlardan :)) Kocaman sevgilerimi gonderiyorum sana :)

Adsız dedi ki...

merhaba
adım şükriye
ben 4-5 ay kadar sonra evlenmek istiyorum.kira ve evin giderleri derken elimde ayın sonunu çıkaracak kadar para kalmıyor.
evde nikah şekeri işi arıyorum.
bana yardımcı olurmusunuz.
mail adresim: sirmakemer@mynet.com
teşekkür ederim...

Unknown dedi ki...

merhabalar.istanbulda evden ek gelir sağlamak için nikah şekeri yapmak istiyorum. küçük bebeğim olduğu için çalışamıyorum ama vaktimi değerlendirmek ve gelir sağlamak için çallışmak istiyorum. gizem_san@hotmail.com

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe