Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

24 Haziran 2009 Çarşamba

Değişik Bindallı Modelleri

Resimlerin büyütmek için üzerine tıklayın.
















Arama motorlarında bindallı modelleri aradığınızda çıkan her site aynı beş on resmi içeriyor. Tüm siteler belli bir yerden alış ama aslı neresi belli değil. O modelleri beğendiğinizde nereden alacağınızı dahi bulamıyorsunuz. İşte bu yüzden uzun ve seçici bir araştırma yaptık. Çok ileriki sayfalarda kendi yaptığı modelleri sergileyen bir gelinlik firması bulduk. Gerçekten hem modellerini çok beğendik hem de değişik bulduk.

Gördüğünüz üzere farklı olarak kabarık bindallılar da var. Bazılarının üzerinde görülen işlemeli tül kaftan, tek tek işleme değil, hali hazırda işlemeli satılan kumaşlardan oluşturulmuş. Biz bu fikri çok beğendik.

Diğer yandan ağır makina nakışlarıyla süslenmiş hem şalvarlı hem kaftanlı modelleriyle bindallılar bulabilirsiniz. Nerede mi Eskişehir'de bulunan Nur Moda Evi'nde. Kendilerini gerçekten tebrik ediyorum, İstanbul'da yer alan yüzlerce gelinlik sitesinde kendi ürünleri olan bindallılara raslamadım.

İletişim ve ulaşımın çok kolay olduğu bu devirde sanıyorum sipariş üzerine Türkiyenin her yerine hizmet veriyorlardır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sonunda aradığım bindallı modelini buldum.en özel günümde benim herkezden farklı olmamı sağlayan nur moda evi çalışanlarına teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Bindallılar muhteşem.. peki ben iskenderunda oturuyorum nasıl ulaşırım size en kısa zamanda bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim ..

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe