Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

19 Ekim 2009 Pazartesi

Nikah Şekeri Olarak Çikolata










Bu resimerleri aldığımız yabancı bir firma ama benzerini siz de uyarlayabilirsiniz. Çok kaliteli çikolata üreten firmalarımız var ya da siz de kilo ile çikolata alı burada verdiğimiz kutu örneklerinden kutular hazırlayıp 2 şerli yada dörderli paketler halinde sunabilirsiniz. Şık bir kurdele eklemeyi de unutmayın. Beni asıl heyecanlandıran misafirlerin nikah şekeri dağıtım yerine bu müthiş kokuyla çekilecek olmaları.

1 yorum:

DaiSy dedi ki...

Bende bu tarz bir nikah şekeri yapmayı düşünüyorum. Teşekkür kartı yerine kutuların üzerine baskı düşünülebilir. Kurdele yerine origami ile yapılmış çiçek düşünmüştüm ama adet arttıkça yapmak zor olacaktır. Elit'in bitter çikolata kaplı badem şekerini de çok beğeniyorum. Bakalım nasıl bir nikah şekerim olacak. Kısmet.

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe