Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

9 Ekim 2009 Cuma

Kendin Yap: Hatıra Kartı Kutusu


Düğünlerde ve ya nikahlarda misafirlerin sizin hakkındaki dileklerini yazabilecekleri konuk defterleri gitgide popülerleşmeye başlıyor. Ancak daha önce de bir çok örnekte gösterdiğimiz gibi tek bir defter yerine kesilmiş küçük kartları vermek daha kullanışlı, çünkü sırada bekleyen olmuyor. Ben kendi nikahımdan biliyorum kalabalıktan herkes yazamamıştı ve defter pek fazla amacına ulaşamadı. Oysa küçük kartlar olsaydı herkesden birşeyler hatıra olarak kalabilirdi. İşte böyle hatıra kartlarını yazdıktan sonra atabilecekleri pasta şeklinde bir kutu yapmışlar. Hem düğün havasına uygun hem de çok şık. Böyle bir kutuyu evdeki çikolata, ayakkabı kutularından bile yapabilirsiniz. Biraz süsleyip üzerine de kart atmak için bir kesik yaptınız mı iş tamamdır.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper bir fikir sağol canım öptüm..

Jaensue dedi ki...

Harika bir fikir bayildim!o kutularin kuçuk boyundan bende vardi birseyler yapmak lazim;)

DaiSy dedi ki...

Dilek ağacı şeklinde olanlarını görmüştüm ama böylesiyle ilk defa karşılaşıyorum. Güzel bir fikirmiş.

NeS dedi ki...

ya bilmez miyim senin defterini. başında nöbet tuttuktan sonra o telaş içinde yazmayı unutan ben değil miyim. :( hala birşeyler yazamamanın üzüntüsündeyim yıllar geçsede. bu kart olayını çok tuttum artık kısmet olursa sen bana yazarsın canım. :)

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe