Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

3 Aralık 2009 Perşembe

Bernardo Servis Takımları









Ne zaman dükkanın önünden geçssem eşimin beni zorla sürüklediği bir mağaza oldu bernardo. Uzun zamandır web siteleri hep boş çıkıyordu, herhalde daha hazırlanmamıştım. Bugün şansımı bir daha deneyeyim dedim ve süpriiiiz. Bernardo'nun harika servis eşyalarına yer verdim ilk olarak. Siteden diğer ürünlere de göz atabilirsiniz. Şu ara uygufırsatları da mevcut. Bir fırsat seçeneğine göz koydum bile. Kocacığımm yılbaşı hediyesi bana ne alıcan?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hepsi birbirinden şık bayıldım öpüyorum...

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe