Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

4 Şubat 2011 Cuma

Sponsored Posts: Yeni Sponsorumuz Parti Tükkanı










Parti süsleri hazırlayanlara imreniyorum. Hem rengarenk cıvıl cıvıl kağıtlarla kurdelalarla uğraşıp br nevi çocukluklarına geri dönüyorlar ve bu süslerin sahibinin sevinçlerine tanık oluyorlar. Ancak bir o kadar da şaşırıyorum çünkü, öncesinde tek tek resimleri fontları renkleri ayarlamak, ardından kesmek biçmek yapıştırmak. tek bir yanlış hata, makas kaçması haydi yeniden... Büyük sabır doğrusu. Bu anlamda emeklerinin karşılığını fazlasıyla hakediyorlar.

Parti Tükkanı'na blog temasını yaptığımda, Sevgili Elif bu işe yeni başlamıştı ve biraz tereddütlüydü. Ama sonradan harika şeyler yapmaya başladı. Büyük bir emek ve sevgiyle. Şimdi blogu dopdolu, neşeli ve rengarenk ürünlerle dolu. Tabi siz bunlardan birini seçmek zorunda değilsiniz. İstediğiniz renklerde ve stildeistediğiniz adet parti süsünü yaptırabilirsiniz. Parti Tükkanı'na gidip bir göz atmakla başlayabilirsiniz.

1 yorum:

elif-kayra dedi ki...

teşekkürler Gece

ben oğlumun doğumgünü partilerinde bunun eksikliğini çok yaşadım, ve o yüzden bu süsleri hazırlamaya karar verdim, çok severek hazırlıyorum.
İnan buna seninde herzaman fikirlerin önemli benim için bu yüzden en başından beri, desteğin ve yardımların için çok teşekkürler.

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe