Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

26 Mart 2010 Cuma

Sistersco & Bir Yastıkta Hediye Kampanyası


Daha önce Sistersco mağazasını tanıtmış, çoğu yurt dışından ve Hindistan'dan gelen yeni cıvıl cıvıl ürünlerini sizlerle paylaşmıştık. Sistersco ile yazışmalarımızda ürünlerinden birinin Bir Yastıkta takipçilerine hediye olarak verilmesine karar verdik.

Resimde görülen seramik kolyeyi kazanmak için yapmanız gereken sadece bu yazıya yorum yapmak. Yorum kısmına tıkladığınızda, gmail yada diğer e-mail hesaplarınızla yorum bırakabilir ( bu durumda size mailinizden ulaşmak daha çabuk olacak) , ya da adsız olarak girip sadece yorumu ve altına adınızı (yada nickinizi) yazabilirsiniz.

Kampanya için yorumlar 15 Nisan'a kadar kabul edilecektir.

Bu kampanyayı bloglarınızda ya da Facebook'ta paylaşabilirsiniz.

Herkese bol şans diliyor, sizlerden gelen talep doğrultusunda bu tür kampanyalara devam etmeyi umuyoruz.

102 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım çok şıkmış bayıldım inşallah bana kısmet olur öpüyorum...

zeynep78 dedi ki...

harikaaaaa:)
bloğumdada paylaştım banada bol şans :)
http://efsane78.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

zeynep efe

oytunla hayat dedi ki...

ne güzel düşünmüşsünüz... bizde şansımızı deneyelim istedik...
sevgiyle kalın...

hilall dedi ki...

mavinin sonsuzluğunda uçuşan kelebekler gibi...çok hoş bi kolye benim olsun daha da hoş olsun...
hilal_kazan@hotmail.com

Ayşegül dedi ki...

merhaba, bu güzel hediye için hem size hem de Sistersco'ya teşekkürler... bloğum da bahsettim ve bu cici kolyeye talibim :))
AYŞEGÜL ÖNGELEN
aysegulongelen@mynet.com

http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

reyhane dedi ki...

Harika ben de varım..

Adsız dedi ki...

Herkese Merhaba; Çok uzun süredir her gün mutlaka bu bulogu ziyaret ediyorum.. Kendi adıma bir çok konudan faydalandım ve hala faydalanıyorum.. Kendi adıma çok mutluyum :D.. Sevgiler.. Aysell..

Dilek dedi ki...

http://dileginkosesi.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

blogumda da yer verdim teşekkürler güzel hediyeler için

cicikan dedi ki...

Çok tatlı bir kolye bende çekilişe katılmak isterim
http://biryastikta.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html
nihal kuru

Adsız dedi ki...

Çok şık :) İnaşşal ben kazanırım :)
http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

Unknown dedi ki...

Ne güzel , belki de benim olur ?????
Bu tür Kampanyaların devamı gelmeli bence:)

küçükprenses dedi ki...

teyze bende kolye istiyom bana hediye edin.

~~esra~~ dedi ki...

bende çekilişe katılmak istiyorum.
esra sertkaya

eminemm dedi ki...

çok şık bir hediye herkese bol şans en çokda bana:)

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

harikaaa bir hed,ye bu istyiorum inş bana çıkar:)))herkese bol şans en çokda banaaaaa

çokomelike dedi ki...

benim olsuuuuuun :D ben bi kelebek hayranıyım :D

sheker_melik@yahoo.com

GÜZEL ŞEYLER dedi ki...

siteniz harika boş vakitlerimde nete girdiğimde muhakkak size uğruyorum. ellerinize sağlık

tuba dedi ki...

kolyeyi çok beğendim.ben de çekişe katılmak istiyorum...

NeS dedi ki...

ben ben istiyorum. paylaşmak mı? kimsenin haberi olmasın ki tek yorumcu ben olayım isterim. :))

SERAP'S dedi ki...

Harika bir hediye bende şansımı denemek istiyorum...

GÜL DOĞAN dedi ki...

kolye çok şık ve çok zarif bayıldım.

Sel'in dedi ki...

Cok kibar bir tasarim. Mavi ve kahverenginin uyumunu her zaman cok begenmisimdir.

bettyboop dedi ki...

merhaba
düzenlediğiniz bu yarışmayla bloğunuzu inceleme fırsatı buldum.gelin adayları için hoş paylaşımların olduğu, çok sıcak, sevecen bir blog.
hediyeye gelince gerçekten çok şıkmış kazanmak isterim:D
sevgiler

pembesinti dedi ki...

merhaba. Umarım bu tür etkinliklerin devamı gelir.herkese bol sans tabiki bizede :)

nikahbebeksekeri dedi ki...

çooook güzelmiş.özel bir tasarım.benim olsun ama yinede herkese bol şans...

capricorn dedi ki...

merhaba...
Bu güzel kolyeye talibim.(desti izdivacınıza talibim gibi oldu ama neyseeee...:)) umarım kazanan şanslı ben olurum.sevgilerimle...ülkü
ulkunlu59@gmail.com

Adsız dedi ki...

Selam, izleyiciniz oldum blogumda da yayınladım buda link;
http://nahaperfectday.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

Haydi mutfağa dedi ki...

çok şık kolyeymiş
sahibi olmak isterim :))

Adsız dedi ki...

izleyicin oldum,kampanyayı bloğumda duyurdum.Kolye harika,şansımı denemk istiyorum,umarı kaznırım.
http://biryastikta.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

imren dedi ki...

hani bazı takılar vardırya,her kıyafete her ruh haline uygundur,işte bu kolye onlardan birisi bence:) bu benim olcak :) herkese bol şans.
bu arada blogu her gün takip ediyorum büyük bi zevkle.3 ay önce tesadüfen rastladım ve sürekli takip eder oldum:).tekrar herkesin şansı açık olsun.
(imren)

Yelda Özyurt dedi ki...

cok guzelmis:)
http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

touch the sky dedi ki...

izleyiciniz oldum ve kendi blogumda duyurdum, teşekkürler bu güzel hediye için...
http://touchtosky.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

ece dedi ki...

hediye çok şık gerçekten sahibi olmayı isterim bloğumda da yer verdim
http://derinceece.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html
ece kalaycıoğlu

mrw dedi ki...

çook sewdiim ,benim olsun ;)
merweglr@hotmail.com

adriana1983 dedi ki...

çok cici bir kolye

KelebekGibi dedi ki...

Bu kolyeye ilk görüste bayildim desem. Hem rengi sevdigim renk, hemde kelebekli üstelik, nasilda güzel takilir heleki ilkbahar geldi birde :P
Insallah kazanirim diye sansimi denemek istiyorum :)
Tabii herkese bol sans, kime kismetse artik :)
Sevgiler

fundagg dedi ki...

çok şık bir kolye. umarım ben kazanıcam:)

okan dedi ki...

Sevgilim için katılıyorum umarım ben kazanırım gerçekten çok sevinir .. herkeze bol şans =)

izleyiciniz oldum..

mavi gözler dedi ki...

çok güzel... harika bir kolye herkese bol şans
blogumda yer verdim...
http://mavituzaklar.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ben de talibim, çok güzel bir kolye gerçekten.
melekbozkurt@windowslive.com

Paşa dedi ki...

bende çok beğendim bende katılsam:P...

Unknown dedi ki...

çok hoşuma gitti hediye umarım şanslı ben olurum:)))))
bloğpumda da yer verdim
http://closelyfashion.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

Adsız dedi ki...

Cok guzel.Umarım ben kazanırm

Unknown dedi ki...

bahar geliyor, içimiz cıvıl cıvıl, bu kolyeyle dışımız da cıvıl cıvıl olacak. sistersco.com'dan da inceledim, ne kadar çok çeşitleri var. ve hepsi çok zevkliler.

Neşe Kılavuz dedi ki...

çok güzel bi hediye. herkese bol şans.
http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html
Neşe Kılavuz

hacerelçi dedi ki...

ay çok beğendim yeşil benim rengim.... şansım bol olsun...

hacerelçi dedi ki...

kelebeğide çokseverim herkese bolşans güzel kolye

EBRU dedi ki...

Çok güzel bir kampanya herkese bol şans diliyorum.

Fulyanna dedi ki...

Gerçekten harika.Kelebekler ne kadar güzel cıvıl cıvıl.İnşallah bu blog hatırası kolye benim olur :)

Çok güzel düşünülmüş bir paylaşım bu saolun.

tülin dedi ki...

Minik bir heyecan vesilesi olsun banada.

ssmnftm dedi ki...

Çok güzel ve şık bir kolye.... Çok beğendim:))) Ne diyelim herkese ve tabiki bana da bol şans:))))))

paşam41 dedi ki...

izleyicin oldum çok güzel bir kolye kampanya çok başarılı olmuş inş bu şık kolyeye sahip olurum blogum olmadığı için yer vermedim.şansımız bol olsun.

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

Şeyda dedi ki...

çok güzel bir hediye .. herkese bol şans

bir güzel çift dedi ki...

kolye çok güzelmiş,gönül isterki benim olsun :)

adamoda dedi ki...

mrb .kolye çok otantik .şansım bol olsun ..
iremhavva@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kelebek ve mavi hastası bana bu yapılır mı ^_^

güllü dedi ki...

siteniziçokbeğeniyorum kolyede çok güzel

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

Keşke çıksa:) çok şirin bir hediye.

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Mmmm ...
Kelebek mi var orada :P
Bnim olsun n'olur yahu ...
Bloğunu ve yazılarını beğenerek takip ediyorum canım.
Her soruma yanıt getirdiğin ve üşenmeden bizleri cevapladığın için teşekkürler =)

http://ikincielpazar-mine.blogspot.com/2010/03/bir-yastkta-kampanya.html

haziran dedi ki...

Süper bişi bu =) Bende bundan istiyorum =)

hayriş dedi ki...

kolyeyi çok beğendim:)kimin boynunda daha güzel duracaksa onun olsun:))sevgiler

aydilber dedi ki...

KOLYEYİ ÇOK BEĞENDİM...KAZANANNA HAYIRLI OLSUN

AsOrTiK dedi ki...

o piti piti karamela sepeti, terazi, lastik, jimnastik... ben de kaldı:)))

Unknown dedi ki...

bakalim bakalim..

KelebekGibi dedi ki...

Bir daha yazsam bir sans daha fazlam olur mu :D Cok sevdim ben bu kolyeyi :P
Daha aciklanmasinada bayagi varmis :S

to_box dedi ki...

kelebek figürünü aksesuar olarak çok beğenirim sahsen, dolayısıyle bu kolyeyide beğendim ,rengide gayet güzel elbiselerle,gömleklerle şık durur kanaaatine vardım eee lafı uzatmayayım kimse sulanmasın çünkü benim olcek azcık şanslıyımdır ayıptır söölemesi :))

Muhabbet Tohumu dedi ki...

çok güzelmiş,,
şanslı kim olacak merakla bekliycem

Damla dedi ki...

İkidir yorum bırakıyorum, hata veriyor:) Umarım bu yerine ulaşır. Bu güzel kolyeyi kazanmak isterim.

annabell_lee_dk (at) yahoo.com

Damla dedi ki...

Çok güzel kolye, umarım kazanırım:)

annabell_lee_dk (at) yahoo.com

DenDen dedi ki...

Çok hoş bir kolye, herkesin şansı bol olsun.

Unknown dedi ki...

Ben de şansımı denemek istedim...

RuYaYLa dedi ki...

Çok güzel gözüküyor umarım kazanırım :)

http://kampanyagunlugu.blogspot.com/2010/03/sistersco-bir-yastkta-hediye-kampanyas.html

fioritamodatasarım dedi ki...

kelebeklere oldum olası bayılmışımdır ! :) şansıma...

Kalbişeker dedi ki...

Bana çok yakışacaksın (:

Adsız dedi ki...

yeni gördüm çekilişi ben de varım :)

Çocukla haftasonu dedi ki...

Sansimi denemek istedim :)

Adsız dedi ki...

Ben sizin dünyanıza Temmuzda evleneceğim için yeni katıldım.. Öncelikle bu heyecanlı sürecimde bana eşlik ettiğiniz için çok teşekkür ederim.. Sizden aldığım ilhamlarla hayallerim tavan yapıyor ne diyim :))
Kolye mi,neden olmasın,İSTERİM TABİ:D
Belkide evliliğin uğuru önce burdan başlar.. SEVGİLER
MELEK (mlkyavuz00@hotmail.com)

Emine Bozkurt dedi ki...

Merhaba,
Etkinliğiniz beni çok heyecanlandırdı.Bloğunuz zaten çok etkileyici ve ilgi çekici.Bu tür etkinliklerle cıvıl cıvıl oldu.
Herkese bol şanslar.
Emine Bozkurt

Ülkü dedi ki...

Blogun adı Bir Yastıkta olunca, bu kolye bana sevgiyi çağrıştırdı. Sevgi de kimi zaman kelebekler kadar narin ve kırılgan, kimi zamansa mavi denizler kadar engin ve sonsuz değil midir?
Kolye kime giderse gitsin ama bolca sevgiyle gitsin dilerim.....

Unknown dedi ki...

sen uç hep gönlünce kelebekkk kelebekk...

gulsahh dedi ki...

kolyee benımmmmm :)))

Adsız dedi ki...

açıkçası şans eseri girdim bu siteye ve çok memnun kaldım.evlilik hazırlıkları yapıyorum ve makyajla olan kısma bayıldım.sade ve alımlı tam bana göre aayyy çok uzattımm.teşekkürler.kolye de harika herkese bol şans

s.sedef_05@windowslive.com

sim dedi ki...

Harika bir kolye. Çekilişe katılmak istiyorum.

black_garbage@hotmail.com

İlknur dedi ki...

Çok hoş bir kolye..Bende çekilişe katılmak istiyorumm...
ilknur-comert@hotmail.com

zehra dedi ki...

cok ciciymiş bu kolye bende katılmak istiyorum

seyma.kara01@hotmail.com

merve dedi ki...

Benim olmasını çok isterim

lordof_man@hotmail.com

niL dedi ki...

Çok güzel ve sade bir kolyeymiş. Umarım kazanırım :D

dusunenbalik dedi ki...

benim kolyem :)

dusunenbalik@mynet.com

duygu dedi ki...

bu kolye tam benlik:) bende istiyorummmmmmm:)

Güneşli Günler dedi ki...

Çekilişlerde pek şansım yoktur ama kolyedeki kelebek bana göz kırptı ve yorum bırakmak istedim. Çok güzel bir blog, takipteyim, sevgiler...

bboncukk dedi ki...

eylül ayında evleniyorum,ve bu siteye gerçekten ihtiyacım olacak:)davetiyem bile kelebekli olsun istiyorum:)

Adsız dedi ki...

Merhaba, bir yastıkta ailesi
Ben de site sakinlerin bir çoğu gibi evlilik hazırlıkları yaptığımdan araştırmalarım sonucu ulaştım adresinize bir çok yararlı bilginizdende yararlandım hem sitenizin yararlı paylaşımlarımdan dolayı hemde site sakinlerine ve takipçilerinize küçükte olsa anlamlı bir paylaşım hazırladığınızdan dolayı teşekkür ediyor başarılarınızın ve beğenilen seviyeli çizginizin devam etmesini diliyorum, yüreğinize sağlık. ARZU
prens_es88@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Kolyeyi çok beğendim turkuaz ve kahverenginin muhteşem uyumu.Herkese bol şanslar

Adsız dedi ki...

Bende çok beğendim kolyeyi umarım ben kazanırım

armabati dedi ki...

bugün tesadüfen buldum blogunuzu.bayıldım..kolye gelirse hoş bir anı olur ..merhabalar :)

gülfidan dedi ki...

turkuaz bir deniz ve sarp dağların kucaklaşması bir kelebek motifinde çok güzel yansıtılmış, yaratıcılık :)) GÜLFİDAN
gul00_7@hotmail.com

gonul dedi ki...

coook guzel bir kolye site zaten muhtesem lutfennnnnnnn benim olsun o kolye noluuuuuuuuurrrrrrrrrrr

şule dedi ki...

gerçekten çok güzel bi kolye.benim olursa çok sevinirim

schulegobul@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok şık.ausgul@hotmail.com

deniz dedi ki...

mükemmel bir kolye çok güzelmiş bennimde olsa hiç fena olmaz (deniz türkay)

gülcem dedi ki...

Tam tarzım bir kolye.. Çok iyi bir tasarım..Güzel günlerime eşlik etmesi dileğiyle..

Adsız dedi ki...

bu güzel kolyeyi kazanmak ümidiyle sevgiler
HATİCE KILIÇ
haticebatuhan.55@hotmail.com

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe