Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

13 Kasım 2009 Cuma

Kendin Yap: Yaratıcı Harika Bir Perde





Bu adreste gördüğüm perde daha çok dekoratif yada oda bölümleme amaçlı kullanılan bir şey. İlk başta bunların pipetlerden yapıldığını düşündüm ki (bence denenebilir) bunlar boru temizleyicileri imiş. Neymiş diye araştırdığımda bunların rengarenk satıldığını ve hatta çok yaratıcı çalışmalara malzeme olduğunu gördüm. Mesela aşağıdaki perdeler tam bir sanat eseri.




Bu malzemenin yakından görünüşü şöyle ve rengarenk mevcut.





Bunları Google Görseller aramasında buldum. Ancak bir site daha buldum ki tamamen bu türde minik oyuncaklar yapmış.






Bu son çalışmalar farklı olarak bir miktar polimer kil de içeriyor. Bir sayfasında da adım adım nasıl yaptığını göstermiş.

2 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

pipo temizleyicisi ile bir çok proje yapılıyor özellikle çocuklar için, ama perde fikri gerçekten çok zarif...

Unknown dedi ki...

Çok güzel ve farklı çalışmalar...perdeler çok güzel ama bu malzeme buralarda var mıdır...sağol,sevgiler

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe