Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

13 Aralık 2010 Pazartesi

Sponsored Posts: Yeni Sponsorumuz Cookiepoint








Dünden beri yan tarafta karlar yağan harika bir resim görüyorsunuz, bu şirin bannerin sahibi Serap Yalçın, Bir Yastıkta'nın ziyaretçilerine ürünlerinin kalitesini vurgulamak istedi. İlk yazımızda sadece cupcakelere yer verdik, çünkü bir süredir yerel bir üreticinin cupcake tasarımlarını paylaşmamıştık.

Serap hanım kendisini blogunda şöyle anlatımış
"İstanbul'da yaşıyorum. Moda sektöründe uzun süre tasarımcı olarak çalıştıktan sonra, Yiyecek İçecek sektörüne olan ilgimden dolayı Mutfak Sanatları Akademisi'nde Yiyecek İçecek İşletmeciliği eğitimi aldım. Daha sonra mutfağın büyüsüne kapılarak Profesyonel Pastacılık eğitimi de almaya karar verdim. Eğitim sonrasında çeşitli yerlerde şeker hamuru konusunda çalıştım. Şimdi inandığım yerde, Cookiepoint markası altında yine tasarım yapıyorum ama bu sefer giysi değil, özel günleriniz ve mutlu anlarınız için kurabiye, cupcake ve pasta tasarlıyorum."

Yaklaşan yılbaşı için, veya her türlü özel günleriniz için kendisine ulaşabilirsiniz.
Serap Yalçın
http://www.cookiepoint.net/
http://http://cookiepoint.blogspot.com/
Telefon: 0212 299 9 899
0543 299 9 899
e-mail: siparis@cookiepoint.net

0 yorum:

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe