Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

28 Aralık 2010 Salı

3. Yaş Hediye Kampanyası Talihlileri

Evet nihayet büyük gün geldi çattı. Biz de sizin kadar heyecanlı bir süreç yaşadık. Başvuru tarihi başlangıçta 31 aralık olarak belirlenmesine rağmen, yeni yıla yetişmesi umuduyla biraz erkene alındı. Ancak yine de yılbaşı gününe yetişemeyebilir. Mail adresine ulaşabildiklerimize hemen haber vereceğiz ancak eğer mail adresini bırakmamış olanlar varsa, ya da mailini kontrol edemeyenler olursa diye kazanan talihlilerin bize posta adreslerini iletmesi için iki gün süre tanıyacağız. Eğer bu süre içinde geri dönüş alınamazsa, o hediye için yeniden çekiliş yapılacak ve hak diğer kazanana geçecektir.

Çekiliş random.org aracılığıyla yapılmış olup tamamen tarafsızdır.

İşte çekiliş sonuçları

I. HEDİYE: PARFÜM VE SPA SETİ


II. HEDİYE: DENİZ'İN MUTFAĞI'NDAN PASTA (Normalde 74 yorum gözüküyor ancak 4 kişi ikişer yorum göndermiş onlar tek yorum olarak sayılmıştır)

III. HEDİYE:DİDEM CAFE'DEN KURABİYE

IV. HEDİYE: DREAMS ORGANİZASYON'DAN İNDİRİM

V.HEDİYE:DÜĞÜN DERNEK B&Z 'DEN TAKI SETİ

VI.HEDİYE:EFSANE ERSAN'DAN FOTOĞRAF ÇEKİMİ

VII. HEDİYE: HEDİYE DEMETİ'NDEN RESİMLİ ÇİKOLATA

VIII. HEDİYE: KUKİ'DEN KURABİYE HEDİYESİ (toplamda 84 yorum var ancak üç kişi ikişer yorum gönderdiğinden çekiliş 81 yorum üzerinden yapılmıştır)

IX. HEDİYE: TOMBUL PERİ'DEN BEBEK HEDİYE SEPETİ

X.HEDİYE: y65'DEN MİNİ YÜZÜK TEPSİSİ (toplam yorumlardan 7 tanesi çoklu yorum olması sebebiyle çıkarılmıştır)
Tüm kazananları tebrik ediyoruz. Bir sonraki hediye etkinliği için bizi izlemeye devam edin.

Talihliler içinde mail adresi bulunanlara maille ulaşacağız ve sponsorlarımıza yönlendirip en kısa sürede irtibata geçmelerini sağlayacağız. Biliyorsunuz bazı hediyelerimiz kişiselleştirilmiş hediye olduğu için onlarla irtibata geçip fikir vermeleri gerekecek.

Sevgilerimizle.

15 yorum:

Gizemli Tosbaga dedi ki...

yüzük tepsisini gerçekten çok istemiştim, çok teşekkürler :)
diğer kazananlara da tebrikler :)

xcelis dedi ki...

ben hiç bişi kazanamamışım :(:(
hepinize tebrikler arkadaşlar çok güzel hediyeleriniz

kirazzade dedi ki...

Bana çıksa şaşardım zaten heheh :))

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

ne şanssızım ben yahu.O kadar hediyeden bir tane bile çıkmamış :)
Güle güle kullansınlar inşallah !!!

uzmanamator dedi ki...

tebrikler kazananlara ve ne kadar talihsizim yaa tühh :)

zeynep78 dedi ki...

kazananları tebrik ederim ,bizdeki şanssızlık bu kadar çekilişten biri tutmasın :((

Unknown dedi ki...

kampanyalara katılırken foto çekimi çıkmaz diye düşünmüştüm :)) çok sevindim
teşekkürler :))
sevgiler veeee iyi seneler :)))

Unknown dedi ki...

kampanyalara katılırken foto çekimi çıkmaz diye düşünmüştüm :)) çok sevindim
teşekkürler :))
sevgiler veeee iyi seneler :)))

çokomelike dedi ki...

oleyyyy :D takı seti kazanmışım :) çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Kazanan arkadaşlara tebrikler ben kazanamamışım sanırım :( sağlık olsun cok umutluydum ama olsun

anneminkizıyim dedi ki...

Canim bende mi kazandim ayyy cok tesekkürler.
Tr adresi versemde hediye ablama yollansa olurmu acaba. Ben almanyadayim da, haber bekliyorum, sevgiler...Tesekkürler...

Gökçe Çevikel dedi ki...

merhaba,
Kuki' den kurabiye çekilişi talihlisi olan Şerife Kümüştekin, benimle irtibata geçti zamanı olmadığı için size cevap yazmamış ama kukileri ona en kısa zamanda yollayacağım. Bilginize;
Sevgiler,
Kuki' den...

elif dedi ki...

kurabiyeleri kazanmışım, çok teşekkür ediyorum,
hayatımda ilk defa bir çekilişten hediye kazandım, güzel bir duyguymuş :)

Adsız dedi ki...

Çok sevindim harika bir yılbaşı hediyesi olacak sevgilerimleeee:)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

ay inanmıyorum ya ne kadarda kısmetsizimm...
birtane bile bişey kazanamıorum yaa

kazananlara tebrikler :(

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe