Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

5 Mayıs 2009 Salı

Yeni Görünümle Karşınızdayız

Henüz birkaç eksiğimiz olsa da daha farklı bir görünümle karşınızdayız.

Sitemizin yeni halinde kısayol erişimi sağlayan menü çubuğu, daha çok ekleme yapmaya izin veren sidebarlar kullandık.

Ve gittikçe zenginleştiği için aramalarınız daha kolay bulabileceğiniz bir arama çubuğu ile sitemizde herhangi bir konuyu arayabilirsiniz.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

SÜPER OLMUŞ BAYILDIM CANIMMM SEVGİLER...

ev sohbeti dedi ki...

Yeni şablonun hayırlı olsun, çok beğendim. Ama ben kahverengiye takıldım, acaba başka bir renk olsaydı nasıl olurdu diye. Kahverengi ve pembe uyumlu renklerdir ama ne bileyim bana biraz soğuk durdu gibi. Umarım kırılmazsın, sadece bir an öyle düşündüm ve sana söylemek istedim...

Bir Yastıkta dedi ki...

teşekkürler yorumlara siteyi özellikle bu renklerde hazırladım çünkü görsel içeriği zengin sitelerde diğer renklerin sade ve solgun olması daha iyidir

e. t. dedi ki...

aaaa elinize sağlık daha hoş olmuş

e. t. dedi ki...

bir de ayşecenin fikrine katılıyorum naçizane ;)
banada sanki daha canlı ir renk yada daha renkli olabilirmiş gibi geldi.

emel dedi ki...

sevgili gece,
eline sağlık,ama bence diğeri daha güzeldi,ve daha orjinal...

Delfina ; dedi ki...

sadelikte çok güzel şeyler üretiyorsun gececim, emeğinize sağlık...

benim şöyle bir önerim olacak, resimleri alt alta upload ediyorsunuz ya, bence 2- beyaz arkaplan üzerine de toplayabilirsin hepsini.hem çabuk açılır hem daha zevkli görülür...

hani, bengi bazı yazılarında yapıyor ya, öyle birşey demek istedim... sevgiler

Mavi Bahçe dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

NeS dedi ki...

Harika olmuş canım. Senin gibi şablon tasarımı yapan birine de bu yakışır. Gerçi açılış için o şablonu beğenmiştik ama bunun kısa yolları falan çok hoş olmuş. Bir yastıkta ekibini tebrik ediyorum. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

AYIŞIĞIM harika olmuş tebrik ediyorum
sevglerimle..

Serhat dedi ki...

Gule gule kullanin, cok hos olmus

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe