Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

7 Nisan 2009 Salı

Yemekli Düğün İçin Hesaplı Seçenekler:Öğretmen Evleri


Ah ah benim bundan haberim neden bu kadar geç oldu diye düşündüm şimdi. Yemekli bir düğün hayalimdi ancak, evlilik hazırlıklarından ekonomimiz buna izin veremedi. Bütün sorduğum kişi başı fiyatları kalabalık bir davet için bütçemi fazlasıyla aşıyordu.

Bu sabah evlilik hazırlıklarında olan bir arkadaşım , Eminönü' nde deniz kenarındaki Cankurtaran Öğretmen Evinin kişi başı fiyatının 19 tl olduğunu söyledi ve şaşırdım. Doğrusu yaklaşık üç yıl önce aldığım fiyatlar kişi başı 50 tl idi.

Bende bu haberi herkesle paylaşmalıyım diye düşündüm ve araştırdım. Meğer Öğretmen Evleri için ne kapsamlı siteler varmış. Birincisi http://www.ogretmenevleri.net/, il il tüm öğretmen evlerini sıralıyor, iletişim adreslerini ve web sitelerini veriyor. Çoğunun web sitesi var ve içinde resimler, fiyatlar hepsi yazıyor. Olmadı tel edip bilgi de alabilirsiniz. Diğeri de http://www.ogretmenevim.com/ buradan da çeşitli bilgilere ulaşılabiliyor.

2 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım.
Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Bu yaziniz dakika60.com sitesinde calinarak aynen yayinlanmis.

abuse@idealhosting.net.tr adresine bir email atip bu siteyi sikayet ederseniz calinan yazilarinizi 24 saat icerisinde kaldirtiyorlar.

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe