Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

9 Nisan 2009 Perşembe

Bebek Odası Dekorasyonu


















Google 'dan sitemize aramalarla gelen ziyaretçilerimizin bir çoğu bebek odası aramış. Oysa sadece bir yazımız vardı ve konseptimizin dışında olduğu için pek yer vermemiştik. Ancak biliyorsunuz ki diğer ev bölümlerini ararken karşımıza bebek odaları da çıkıyor. Bari onları da sizlerle paylaşalım dedik. Hem belki de evlendikten kısa bir süre sonra bebek düşünen ya da hamile gelinlerimiz evlerini düzenlerken bebek odası da yapacaktır. Buradan aldık efendim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba bebek odalarını çok beğendim çok harika dizayn ....edilmiş odalar bunlar.
ben bazılarını çok beğendim fotoğraftakilerin yalnız ne zamandır bu gibi bebek odaları arıyorum nerede bulabilirim bu odaları acaba??bunlar size mi ait yoksa başka bir firmanın mı şimdiden teşekürler

Bir Yastıkta dedi ki...

yukarıda nereden aldığımıza dair bir link var ancak resimlerin alındığı site bir dekorasyon sitesi dolayısıyla bunlar da komple satın alınmış eşyalar değil farklı yerlerden alınıp kombine etmişler ve bu sitede yayınlamışlar çoğu gerçek odalar vitrin değil yani

bunları malesef satın alabileceğiniz belli bir yer yok ancak çeşitli mağazalardan parçaları alıp oluşturabilirsiniz

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe