Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

28 Kasım 2010 Pazar

Bir Yastıkta 3. Yaşını Kutluyor

KAMPANYA SONA ERMİŞTİR KATILAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Küçücük bir siteyken kocaman olduk, her gün sizlerle daha da büyüdük. Bu sürede bizi yalnız bırakmayan, her gün ziyaret edip, sitenin gelişimine katkıda bulunan herkese teşekkür ediyoruz. Haydi bu pastayı beraber üfleyelim ve bu güzel günü birlikte kutlayalım.

Her birinize bir dilim pasta göndermek isterdik ama sanal dünyada mümkün değil tabi ki. Ancak mümkün olan birşey var, sizin için hazırladığımız hediyeler.

Bir Yastıkta sponsorlarıyla birlikte neredeyse bir aile gibi oldu, her gün yazışıyor konuşuyoruz. Bu özel günde, yeniyıla da sayılı günler kalmışken, düşündük ki yeniyıl hediyeleriyle sizlere ufak sevinçler armağan edelim.

Siz sevgili ziyaretçilerimizi harika yeni yıl armağanları bekliyor. Bir değil beş değil tam dokuz ayrı hediye, on farklı kişinin olacak.

Hazır mısınız, işte hediyelerimiz. (alfabetik sırayla)

Bir Yastıkta'dan Spa & Parfüm Seti

Deniz'in Mutfağından Pasta Hediyesi

Didem Cafe'den Kurabiye

Dreams Organizasyon'dan İndrim

Düğün Dernek B&Z'den Takı Seti

Efsane Ersan'dan Fotoğraf Çekimi

Kuki'den Kurabiye Hediyesi

Tombul Peri'den Bebek Hediye Sepeti

y65'den Mini Yüzük Tepsisi

Hediye Demeti'nden Resimli Çikolata

SON BAŞVURU TARİHİ 27 ARALIK SAAT:21.00, YORUMLARINIZI HER BİR HEDİYE İÇİN İLGİLİ SAYFAYA BIRAKMANIZ GEREKİYOR. TEK BİR KİŞİ İSTEDİĞİ HER HEDİYE İÇİN ÇEKİLİŞE KATILABİLİR. BU YAZININ ALTINA BIRAKILAN YORUMLAR GEÇERSİZDİR.

YORUM YAZARKEN ADINIZI BELİRTMEYİ UNUTMAYINIZ, ADSIZ YORUMLAR ÇEKİLİŞ SONUCUNDA KAZANSA BİLE GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.

76 yorum:

çiğdem dedi ki...

severek, merakla izlediğim blog bir yastıkta.. özellikle kendin yap çok yararlı.. aynı kalitede nice yıllara

EBRU dedi ki...

Sürekli takip ettiğim bir blogsunuz. Güzel paylaşımlarınızla Nice yıllara....

pelo dedi ki...

bu hediyelerden biri benim olmalı.çok güzel bi site hergün tıklmadan yapamıyorum..alışkanlık oldu resmen..

pelin_mirac_kilic@hotmail.com

NeS dedi ki...

canım ya 28 kasım da bakamadım çok yoğunum. ama olsun birşey kaçırmamışım. :))
daha nice yıllar kutlamak nasip olsun... çok faydasını gördüm. evlenecek olanlara o kadar çok yardımcı olan bir blog ki, hiç boşuna google da falan araştırma yapmasınlar bir yastıkta tek başına fazlasıyla yeterli bir site.
emeğine sağlık...

Unknown dedi ki...

harikasınız hediyeleriniz de öyle
sevgiler

ayşenur dedi ki...

ben bu siteyi tamda ihtiyacım olduğu bi anda buldum ve bana çok iyi geldi.emek verilen verilen emeğe değen nadir sitelerden bence bide hediye kazanırsam tam süper olur sevgiler....

ATLI KARINCA dedi ki...

merhaba çok güzel hediyeler gerçekten blogunuzla yeni tanıştım çok hoşuma gitti blogumda yayınladım http://biryastikta.blogspot.com/2010/11/bir-yastkta-3-yasn-kutluyor.html çekilişi izlemedeyim şuan itibari ile twitter açmıştım ama kullanmıyorum şifreyi bile hatırlamıyorum umarım kabul edersiniz facede beğendim meryem_22ba@hotmail.com

Adsız dedi ki...

1 kişiye birden fazla hediye çıkarsa ne olacak? farzedelim ben 5 hediyeye talip oldum. ikisi bana çıktı. herikisini de alabilecek miyim?

deniz dedi ki...

deniz :D bende bu guzel hediyelerden bşirini istiyorum insallah banada cıkar deniz türkay

gülşah kaplan dedi ki...

hepsi birbirinden güzel gerçektende bencillik yapıp hepsini istememk elde değil :) bakalım şanslılar kim olacak 3. yaşınız kutlu olsun site gercektende cok güzel nice senelere

beijaa vintage dedi ki...

severek takip ettiğim endeer bloglardan...3. yaşınızı can-ı gönülden kutluyorum

NALAN dedi ki...

büyük bir ilgi ile takipteyim..kendin yap bölümleri çok güzel ilhamlar veriyor...
daha nice başarılı yıllar..

Unknown dedi ki...

selam bende bu hediyelere talibim siteniz muhteşem ve bende izlemeye aldım etkinliği bloğumda da duyurmaya gidiyorum şimdi sevgiler umarım bu güzelliklerden biri de bana çıkar önce kendi şahsıma sonra da arkadaşlarıma bol şans diliyorum
sevgiler

Unknown dedi ki...

yazmayı unuttum ben Aynur (papatya68.blogspot.com)

rheaa dedi ki...

Nişan bohçamı hazırlama aşamasındayım.
Farklı olsun istedim. Sizle tanıştım.Adet yerini bulsundan çok adetlerimizi nasıl günümüze farklı ve devamlılığı olur ben bunun için ne yapmalıyım? peşindeyim.
Herşey gönlüme göre olsun istiyorum.Ve ben gibi düşünen herkes içinde bunu diliyorum
3. yaşınızı kutlarım:)

kybeLe dedi ki...

3.yılınız,yaşınız kutlu olsun,
10 aydır severek,ilgiyle takipettiğim blogsunuz,

Adsız dedi ki...

Başarılı bir blog..hep bizimle olması dileğiyle..nazlı

kiraz çiçegi dedi ki...

şu blog camiasından bi hediye bende kazanabilirmiyim acaba?:O sevgiler:)

kardelen dedi ki...

Öğreterek ilerleyen yol gösterici blogunuzun 3. yılını kutlarım.
Hediyelerin hepsi birbirinden güzel...Şimdiden inşallah bu güzel hediyelerden birisi bana da nasip olur diye heyecanla dua etmeye başladım bile :)

Sevgi dedi ki...

daha güzel paylaşımlarınızla nice yıllara...

Haydi mutfağa dedi ki...

hediyeler harika

ATLI KARINCA dedi ki...

yeni izlemeye başladım çok hoşuma gitti hayırlı olsun nice 3 yıllara darısı bana blogumdaki hediye çekilişime de beklerim http://silsev.blogspot.com/2010/12/duyanlar-duymayanlara-duyursun-diye.html

aytebru dedi ki...

sitenizi zevkle takip ediyorum.hepimize nice mutlu,sağlıklı seneler:))

Mor Akrep dedi ki...

Umarım yeni yıla güzel hediyelerle gireriz hepimiz. Benim çok oldu hediye almayalı :( Bu sene herkese hediye alıcam ki bana da gelsin bol bol. Blogunuz çok güzel bu arada

Yelda dedi ki...

Nice güzel yaşlar. İnşallah güzel seneleri hep birlikte geçiririz. Başarılarınızın devamı dileğiyle
Öpüyorum
Sevgiler

merve dedi ki...

rastgele gezinirken gözüme carpan rengarenk bir kutu beni sayfanızın derinlerine sürükledi .o kadar yaratıcı fikirleriniz var ki hayal dünyamın kapılarına kapı eklediniz diyebilirim cok tesekkürler emeği gecen herkese mutlu yıllar...nice ahenkli yıllara..

behnur dedi ki...

merhabalar hep süper siniz verdiğiniz billgiler süper...inşallah bende bir hediyecik kazanırım ne güzel olur :)

başarılar
iyi çalışmalar
behnuryavuz

Chilekli Pasta dedi ki...

Nice senelere...

Adsız dedi ki...

bir yastıktaki konuları okurken kendimden geçiyorum. harika bir site sizi ve emeği geçen bütün herkesi kutluyorum.harikasınız saygılar

nermin03 dedi ki...

harika bir site tebrikler başarılar

demetgoc dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ama gerçekten çok yararlı bilgiler elde ediyorum.Vermiş olduğunuz yararlı bilgiler için çok teşekkür ediyor başarılarınızın devamını diliyorum. :)
demetgoc

Fatma'nın Hobileri :) dedi ki...

selam bir yastıkta ben 1 seneden beri tabiri caizse sizin müptelanızım. Sabah çayım elimde blog ziyaretlerime ilk sizden başıyorum:) Paylaştığınız herşey için çok teşekkürler Nice yıllara hep birlikte:D

Deniz dedi ki...

evlenme hazırlıkları yaparken buldum bu siteyi şimdi evliyim ve 3 aylık bir oğlum var,hala takpteyim.Mutlu yıllar...

mandalincikmazi dedi ki...

Yaklaşık 1 yıldır takipteyim özellikle oğlum sözlendikten sonra daha bir dikkatle incelemeye başladım blogunuzu son potaki kuşlu yüzük yastıklarına bayıldım.
Başarılar dilerim......

hürriyet dedi ki...

hastasıyım iyi yıllar

Adsız dedi ki...

Herkese Merhaba.. 2 sene önce tesadüfen keşfettiğim bu siteyi sürekli takip etmeden duramaz hale geldim.. Yeni bir çok şey öğrendim sayesinde.. Bu yüzden çok teşekkürler.. Nice güzel senelere..

ReTaBeTu dedi ki...

Bu akşam bir konu araştırırken sitenize tesadufen geldim. Henüz tam inceleyemedim ama geniş içerikli bir siteye benziyor, sık kullanılanlara alıp incelemeye devam edeceğim. Nice senelere..

uğurböceği dedi ki...

nice yaşlara .çok faydalı bir site olmuş.zevkle takip edeceğim

Adsız dedi ki...

bir yastıktaki bana yorum gönderen herkese teşekkürler .gerçekten okunmaya değer bir site .çok güzel zevkle vakit geçiriyorum. emeğinize sağlık bir yastıkta ekibi saygılar.yalnız kampanyalı klasik mobilya indirimlerinden haberdar ederseniz sevinirim.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
nur ozge dedi ki...

bu sıteyı buldugumdan berı dıkkatle takıp edıyor fıkır bırıktırıyorum nıce yıllara nur ozge!aslan_n.ozge@hotmail.com

Esin dedi ki...

Bende bende istiyorum hediyelerden :)

nurhayat dedi ki...

nice senelere sağlıcaklı ve bol paylaşımlı bir blog olarak kavuşmanız dileğiyle...

kelebekinruyasi dedi ki...

3.yılınız kutlu olsun :)
www.kelebeginruyasi.com

bilge dedi ki...

merhaba ben bilge 6. sınıfa gidiyorum sitenizin 3. yaşı kutlu olsun hesiyelerini bekliyorum

Unknown dedi ki...

böyle üretken birbirinden palak fikirleriyle izleyenlerini aydınlatan bloglara bayılıyorum...nice senlere...

nermin03 dedi ki...

hepsi ayrı bir güzel.hepsini zevkle izliyorum emeğinize sağlık

fatmanur dedi ki...

Blog süper..Tebrik ediyorum.Sürekli yeni şeyler keşfediyorum:)

TUĞBA dedi ki...

Hediyelerinizin hepside birbirinden harika böyle bişey düşünmüş olmanız çok güzel herkesin yeni yılını şimdiden kutluyorum

Adsız dedi ki...

Yeni ev aldım ve dekorasyon için nette araştırma yaparken sitenizi keşfettim..vee çok fazla fikir aldım..çok teşekkür ediyorum..Yeni yaşınız kutlu olsun....DİLEK

gülcem dedi ki...

Evimi yeni almıştım ve dekorasyonu için nette araştırma yaperken BİR YASTIKTA' yı keşfettim..Çok güzel fikirler aldım.Çok teşeekkür ediyorum..Yeni yaşınız ve yılınız kutlu olsun..

gülcem dedi ki...

Yeni ev almıştık ve nette evimizin dekorasyonu için araştırma yaparken BİR YASTIK'ı keşfettim..Çok fikir sahibi oldum..Herkezin görmesi gereken bir site olduğunu düşünüyorum..BİR YASTIK'a Sonsuz Teşekkürler..Yeni yılınız ve yaşınız kutlu olsun..

nalan dedi ki...

3.yaşınızı kutlar nice yıllara derken demek ki tanışalı üç yıl olmuş diyorum.
sevgiler

reyhandan dedi ki...

Bloğunuzu ilk ziyaretim ama ender bloglardan bitenesi takibime aldım inş. 3.yaşınız kutlu olsun rabbim davamını nasip etsin banada beklerim SELAMETLE...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Kutluyorum bu emeği.
nice paylaşımlara
sevgilerle.

Adsız dedi ki...

uzun süredir takip ettiğim ve arkadaşlarıma da tavsiye ettiğim bir sitesiniz. Nice yıllara bir yastıkda..
duygu

eda dedi ki...

selam ben eda 4 ay sonra düğünüm var kısmetse araştırma yaparken netten sizin sitenizi gördüm gerçekten güsel şeyler başarılarınız devamını diliyorum inşallah sizden bi düğün hediyesi bekliyorum mesela yarım elma gönül alma gibi...

Sibel GÖZ dedi ki...

tebrikler daha nice 3,33 yaşlara inşallah.hediyelerden istiyorum bende....

Unknown dedi ki...

resme tıklıyorum ama bir şey olmuyor? Sitenizi google den buldum.çok güzel.çok emek var..Ellerinize sağlık.

GÜZEL ŞEYLER dedi ki...

BEN HER BİRİNİN SAYFASINA AYRI AYRI YORUM BIRAKTIM VE BLOĞUMDA YAYINLADIĞIMA DAİR YAZMAMIŞTIM BURDAN YAYINLASAM YETER Mİ

http://baltenekesi.blogspot.com/2010/12/bir-yastikta-3-yasini-kutluyor.html

hilos dedi ki...

evlilik hazırlıkları yapıyorum ve sizi sık sık takip ediyorum ve bu sayenizde edindiğim her bilgiden yararlanıyorum üstelik nişan hazırlıklarındayken de sabahlara kadar bloğunuzu gezmekten uykusuz kaldığım günleride hatırlayıp sayenizde tebessüm ediyorum böylesine güzel heyecanlara ortak olduğunuz için sonsuz teşekkürler ve nice 30 yıl daha ve ötesini diliyorum iyiki varsınız ...

Hilal ERTAŞ

Adsız dedi ki...

bütün ürünlerinizin kalitesi çok güzel hep memnun kaldım almayada devam edeceğim nice yeni yıllar

SeMa dedi ki...

izleyicinim heidye süper
blogta da aranan her şey var
başarılarının devamını diliyorum
http://biryastikta.blogspot.com/2010/11/bir-yastkta-3-yasn-kutluyor.html

sema kırıcı
sema_adnan06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

blog okumaya bayılyorum sizide severek zevkle okuyorum 3.yasınız kutlu olsn ii çalısmalar dılıyorum sevgıyle kalın.. sultan kaya

Adsız dedi ki...

blogda hediyelerde çok güzel..30.yaşınızı görürüz bloğun inşallah..
iyi seneler..

esra koç dedi ki...

tebrikler herkese zor zamanların da rehberlik ediyorsunuz ve herkesde sizden bir izlerle yuva kuruyor ne mutlu :)<3

minikmini dedi ki...

çok güzel içeriklerle dolu siteniz var,nice güzel mutlu yıllar dilerim,hediyeler de çok hoş,sevgiler

ufuk dedi ki...

Bende blog sahibi olarak sizi ilgiyle takip ediyorum.Nice 3 lü yaşlara....sevgiler.

zeynep çeyiz evi dedi ki...

emeğinize sağlık ' nice güzel paylaşımlara,,,,

Adsız dedi ki...

neşe kaya
hediyelerinize talibim kimse bana hediye almayacak inş. kazanırım

cipim dedi ki...

ben pasta yada fotograf çekimi hediyesini istiyorum. en çok ihtiyacım olan onlar. inşallah bana çıkar ama çıkmazsada kazanan arkadaş güle güle kullansın.

cipim dedi ki...

inşallah bana pasta yada fotoğraf hediyesi çıkar. bana çıkmazsada çıkan arkadaş güle güle kullansın. :)

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

NURCAN ÖRS GÜLMEZ blog alemiyle biryastıkta sayesinde tanıştım yeri bende ayrıdır. Herkese de tavsiye ettiğim bir sayfadır. Severek begenerek merakla takip ediyorum .Sevgiler.

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

Blog alemi ile tanıştığım ve kendim için bir blog oluşturmama neden olan bir sayfadır. SEVGİ VE İLGİYLE TAKİP EDİYORUM. SEVGİLER nurcan örs gülmez

serap dedi ki...

henüz blog dünyasına katılamadım ama sizleri sıklıkla takıp ediyorum yeni yaşınız kutlu olsun...

e.serin dedi ki...

bu markayı malesef yeni keşfettim, ürünlere bayıldım...

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe