Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

5 Ekim 2010 Salı

Sponsored Posts:Tombul Peri'ye Mektup

Tombul Peri'nin bir müşterisinin yazdığı satırları sizlerle paylaşıyoruz.

"Bir gelin adayı düşünün 32 yaşında 7 yıl boyunca evlilik hayali kurmuş mükemmeliyetçi, herşeyi beğenmeyen, ince eleyip sık dokuyan, dibine kadar araştırmacı, ee biraz da takıntılı :) vee bir de evleneceği kişi her detaya karışıyor. Düşündünüz mü ve düşüncesi bile sizi daralttı mı :) İşte o kişi ben oluyorum. Tüm bu saydıklarıma dibine kadar sahip olarak düğün hazırlıklarına giriştim. Benim şu el attığım konuyu dibine kadar araştırma huyum sayesinde düğün organizasyonuyla ilgili ne var ise araştırdım. Google neredeyse bana yılın düğün araştırmacısı ödülünü verecekti.

Hal böyle olunca görüştüğüm organizasyon firmaları ve sundukları çok yaratıcı! fikirleri bana çok sıradan gelmeyi başladı. Hatta bir organizasyon firması topladığım arşiv ve fikirlerim nedeniyle onlarla çalışmak isteyip istemediğimi bile sordu :) Gerek firmaların uçuk fiyatları gerekse "yaratıcıllık!" adı altında yapmış olduğu kopya işler beni organizasyon firmasıyla çalışmaktan vazgeçirdi kendim yapayım dedim eş dost desteği ile, birincisi ben kurdele bile bağlayamam ikincisi plaza insanıyım yani çok yoğun çalışıyorum bir de evlilik hazırlıklarının başka detayları....


İşte stresin tavan yaptığı günlerden biriydi. Araştırmacı gelin adayı internetin başındaydı. Tombul Peri blogunu gördü ve sitede gördüğü nikah şekerine bayıldı. Bir benzerini görmüştü ama Tombul Peri’nin içtenliğine inandı. Resmine baktı kendini tanıtmasını okudu ve birden sevdi bu periyi. Bir mail yazdı nikah kutusu hakkında ama yazdığı maili 1 kere daha okumadı ve kafası öylesine meşguldu ki saçmaladı mailinde. Peki ya gelen cevap? Öylesi nazik öylesi hoş bir maildi ki acaba ben mi yanlış anladım diyordu. Nasıl güzel bir yaklaşımdır bu. Hemen üzerine bir mail daha attı ama yine aynı şapşallıkla. Peki gelen 2. cevap işte o da aynı naziklikle ve hoşgörüyle yazılmıştı.

Ve fazla düşünmeden nikah şekerlerinin siparişini verdi, buna kendisi bile inanamadı ama karşısında bir peri vardı ve çubuğunu hareket ettirmeye başlamıştı bile.

İşte hikaye böyle başladı sevgili Tombul Peri takipçileri ve izleyenleri. Hergün Sıla ile mailleşmeye başladık. Görmediğim ve hatta sesini duymadığım bir insana güvenmiştim. İşte Sıla böyle biri net ortamında görmediğiniz sesini duymadığınız birinin size güven vermesi bulunmaz hint kumaşından daha bulunmaz birşey bence. Hergün mailleşmeye başladık dedim ya sanmayın ki 3-4 mail sanırım günlük mail sayısı 25-30 arasında değişiyordu. Fikirler havada uçuşuyordu. Sohbetten o kadar çok keyif aldık ki, Sıla bana yapmak istediklerinden bahsetti ben ona hayallerimden yaptığım araştırmalarda gördüklerimden. Ve ben hergün Sıla’ya sipariş vermeye başladım :) Sıla düğün için şunu da yapabilir miyiz? Düşünün sipariş vermekten utanır hale geliyordum. Öylesi heyecanlandık ki ikimizde. Sıla benim bu heyecanıma ortak oldu hem bir profesyonel olarak hem de arkadaş olarak. İkisinin arasındaki dengeyi öyle bir kurdu ki tadından yenmez oldu gerçekten.


Düğün hazırlıkları içersinde Sıla benim sadece Tombul Peri’m değil kurtarıcı peri’m de oldu. Evlilik sürecinin en keyifli yanı Sıla’nın yaptığı işler ve bu işlerin yapılma aşamasındaki sohbetlerimiz oldu. Sonunda düğünümüz Tombul Peri’nin yüreğinin, çubuğunun, profesyonelliğinin, yaratıcılığın ve titizliğinin bir eseri oldu. Düğünümüze öylesi güzel bir imza attı ki Tombul Peri.

Tombul Peri’yle neler mi yaptık? Unuttuklarım varsa hatırlat Sıla lütfen ;)
· Nikah şekeri
· Masa konfetisi
· Evlilik Hatırası köşesi
· AŞK flaması
· Tuten&Güray kartonları
· Veee lolipoppp buketiiii

Siz hayal edin Tombul Peri gerçekleştirsin sonra görünce hayal ettiğimden bile güzel diyeceksiniz! İşte benim Tombul Peri’nin yaptıklarıyla ilgili özet cümlem bu olabilir. Lolipop buketi kulağa nasıl geliyor hadi itiraf edelim; biraz saçma, çocukça, fazla sıradışı vb... böyle düşünebilir öyle değil mi? Resmini sitede gördünüz güzel dediniz ama biliyor musunuz size bir sır vereyim şu sitede gördükleriniz gerçeklerinin yanında güzel kalıyor sadece. Elinize aldığınızda siparişinizi dudaklarınızdan sadece muhteşem, şahane, super gibi kelimeler çıkıyor. Ben de itiraf edeyim. İnternetten sipariş veren biriyim ve genellikle internette gördüğüm ve satın aldığım şeyler ekranda harika gözükür siparişi heyecanla beklerim sonra elime geçtiğimde sıklıkla şöyle söylerim: Bu muymuş yaa tühh ya bu kadar para verilir miiii? Oysa Tombul Peri’nin yaptıklarını elinize aldığınzda tıpkı yukarıda söylediğim cümleleri kurabiliyorsunuz sadece. Ayrıca dikkatinizi çekerim sipariş verdiklerimin içinde ben sadece nikah şekeri kutusunu görmüştüm diğerlerini sadece hayal edip bu hayallerimi Tombul Peri ile paylaşmıştım o kadar....

Sıla, sen benim düğün hazırlıklarımın en keyifli yanı düğün organizasyonumun en güzel yanıydın. Seni tanıdığım için şanslıyım! Ayrıcaaa hazırlan diyorum sana daha baby shower yapacağız, hastahane süslemesi yapacağız, diş buydağı var, doğumgünleri var :)

Son olarak, Tombul Peri ile çalışırsanız emin olabilirsiniz ki hangi konuda çalışıyorsanız bu o konunun en stressiz en keyifli yanı olacak."

0 yorum:

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe