Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

7 Mart 2009 Cumartesi

2009 Gelin Saçı Aksesuarları











Son günlerde sadece gelinlik üzerine yoğunlaşmış olsak da elimizde olan çok sayıda kaynağı düğünler başlamadan evvel yayınlamak istiyoruz. Genelde yurt dışındaki ünlü tasarımcıların koleksiyonlarından örneklere yer veriyoruz. Malesef Türk tasarımcıların kaynaklarına ulaşamıyoruz ya da çoğunlukla sipariş üzerine oluşturuyorlar.

Alberto Rodriguez'in sitesinde bulduğumuz bu aksesuarlar çok farklı geldi. Özellikle dantel şeklinde olanlar biraz daha uzatılarak türbanlı gelinliklere uyarlanabilir.

7 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzeller ama geç kaldınız bizim için:)Yeni evlenecekler şanslı.Sevgiler

Butikpartim dedi ki...

Gerçekten çok farklı ve çok güzeller.Saç aksesuarlarını çok seviyorum.Ben evlenirken neden böyle birşey yapmamışım diye düşündüm şimdi.

Paşa dedi ki...

vayyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

selaaam üstten ilk 2 aksesuarlari acayip cook begendim. olamaz bölye birsey. Sizinle nasil irtibta gecebilirim? Nasil ve nerden ismarlayabilirim bu aksesuarlari?? LÜTFEN YARDIMCI OLUN BANA :) 06.12.2009 da dügünüm var

Bir Yastıkta dedi ki...

biz bu ürünleri yabancı sitelerden aldık ve altında da link vermiş bulunuyoruz size tvsiyem tasarımcının ürünlerini satan siteleri araştırın türkiyede olabilir eğer olmazsa da internetten sipariş verebilirsiniz bir hafta gibi kısa bir sürede gelecektir

Unknown dedi ki...

gerçekten çok güzeller emeğinize sağlık. www.pamuksekeri.net

Vanilya Home Butik dedi ki...

harikalar blogunuzu bugün izlemeye başladım,başarılarınızı devamınıı bekliyoruzz:) ben de 10.10.10 da evleniyorumm inş,siteden yararlanacağım sevgilerr

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe