Siz Hala Burda Mısınız?

Sevgili ziyaretçilerimiz bu sitede yer alan tüm yazılarımız yeni adresimizde. Üstelik yeni bir sürü güzel konu yayınlandı. Hadi diğer tarafa gelin. www.biryastikta.org

28 Şubat 2009 Cumartesi

Dekorasyon Sevenler Buraya

Bayıldım bayıldım. Nihayet Türkçe bir site böyle interaktif bir fırsat sunuyor. Ev Döşe sitesinin interaktif bölümünden girip mevcut oda kombinasyonlarından istediğinizi yer tavan duvar renkleri, döşemelik perde kumaşları, halı ve diğer aksesuar renklerini seçip görsel olarak ne oluşacağını görüyorsunuz.

Keşke ben evlenmeden önce de olsaydı. Çok sevdim. Yukarıdakini de ben hemen göstermelik hızlıca yaptım. Hadi ben yine kaçıyorum buraya.

1 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Bu siteye az mı baktım ev hazırlıkları sırasında ahh ah :)

Bu Yazılarımıza Göz Atın
Blog Widget by LinkWithin

Special design for BIR YASTIKTA . Designed by GeCe